Питання та відповіді
Чи можна зробити замовлення за телефоном?
Так, ви можете оформити ваше замовлення через менеджера, зателефонувавши за номером +38 (063) 300 88 99
Як дізнатися, що моє замовлення прийнято до обробки?
Ми відправимо вам лист з підтвердженням замовлення на вказану вами адресу електронної пошти. Згодом наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб уточнити всі деталі.
Як я можу оплатити замовлення?
Ви можете оплатити замовлення карткою VISA/MASTERCARD або через сервіс LIQPAY на сайті, готівкою або карткою VISA/MASTERCARD у бутику при самовивозі, післяплатою при доставці на відділення Нової пошти або готівкою кур'єру Нової пошти. Детальніше читайте тут.
Як підібрати розмір кільця?
Підібрати розмір кільця можна за допомогою звичайної нитки: обв'яжіть її навколо пальця, на якому плануєте носити кільце. Обв'язуйте не занадто туго, але й не занадто вільно. Виміряйте отриману довжину і поділіть на 3,14. Також ви можете звернутися до будь-якого з наших бутиків, де ми з радістю вам допоможемо.
Як ви доставляєте ювелірні вироби в місто, де немає вашого магазину?
Ми відправляємо вам виріб за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта" у ваше місто з оплатою при отриманні або після оплати зручним для вас способом.
Чи можу я приміряти прикрасу на "Новій Пошті"?
Так, звичайно! Перед оплатою прикраси у вас є можливість перевірити, приміряти її і переконатися, що це саме та прикраса, яку ви замовляли і яка підходить вам.
Чи можна обміняти виріб на інший?
Згідно з законодавством України, "Ювелірні вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають". Однак ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам і намагаємося врахувати всі нюанси. Детальніше див. розділ обмін / повернення .