Ще кілька років тому можна було з точністю в 95% заявити, що в списку «мрій» кожної дівчини неодмінно фігурували норкова шубка і ювелірна прикраса з діамантом. Роки йдуть, мода змінюється, як, втім, змінюються і пріоритети. Зараз повідомити привселюдно, що ти мрієш про виріб з натурального хутра - найчастіше, піддати себе критиці великої кількості зоозахисників. Добре хоч залишилися якісь вічні цінності, у вигляді огранованих алмазів.

Як Ви знаєте, не з кожного алмаза можна отримати діамант. Саме це і робить камені такими цінними. Не тільки краса, а й рідкість. З XIX століття діаманти - це ознака любові. Адже саме бажання і можливість чоловіка викласти величезну суму за заручальну каблучку і було, часто, вирішальним фактором, щоб вона, нарешті, сказала: «Так!»
Діаманти бувають різні. Можна зустріти жовті, сині, зелені і рожеві екземпляри. Найдорожчі - червоні. Найпоширеніші - безбарвні. Всі інші забарвлення називають фантазійними.
Міжнародна корпорація De Beers була заснована в 1888 році на території сучасної ПАР. Проведена нею в 1940-і роки рекламна кампанія зі слоганом «Діаманти назавжди» є прикладом однієї з найвдаліших за всю історію маркетингу. Агентство N.W. Ayer впроваджувало вірування в те, що діамант - це найдорожче і рідкісне, майстерно маніпулюючи громадською думкою. Найчастіше це робилося завдяки тому, що ці камені носили зірки, дружини і діти політиків. У пресі постійно підіймали теми, скільки карат наділа та чи інша актриса, яке кільце було на пальці знаменитої нареченої. До речі, «Діаманти назавжди» - один з фільмів про Бонда з Шоном Коннері в головній ролі, як раз був спонсований корпорацією De Beers.
Загалом, вийшло. Вплив обручок з діамантами на передвесільному ринку тільки недавно почав падати внаслідок моди на мінімалізм. Нові віяння похитнули позиції дорогоцінного каменю, проте більшості все ще відомо, що це одне з найбільш надійних вкладень.

Замовити зараз!