Гарантия
Ми робимо все можливе, щоб Ви були задоволені не тільки продукцією популярних європейських брендів, а й якістю нашого сервісу. Тому наш інтернет-бутик "Tesoro Jewerly" надає гарантійне обслуговування, згідно з міжнародними стандартами та нормами законодавства України. Нижче Ви знайдете всі умови гарантійного і не гарантійного ремонту ювелірних виробів, годинників і сумок.
Гарантія на ювелірні вироби, придбані в інтернет-бутику "Tesoro Jewerly", діє на протязі 12 місяців з дня здійснення покупки.
- Зателефонувати на нашу гарячу лінію: +380 (63) 300 88 99 . Ви також можете замовити зворотній дзвінок.
- Проконсультуватися з нашим менеджером. Після чого Вам буде запропонований найбільш зручний для вас варіант передачі виробу на ремонт: відвідування бутика мережі "Tesoro" або партнерського бутіка, чи пересилання вироби "Новою поштою".
- При відвідуванні бутика або пересилання прикраси, необхідно надати наступні документи: ol>
- правильно заповнений гарантійний талон *;
- товарний чек;
- Паспорт, що посвідчує особу покупця (копія паспорта при відправленні поштою). Ul>
УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ:
- виріб надано у встановлені терміни гарантійного обслуговування;
- виріб надано в повній комплектності;
- Ви дотримувалися всіх правил експлуатації виробу, які наведені нижче;
- Ви не справляли самостійний ремонт;
- пошкодження сталося з вини виробника (встановлюється експертизою).
Хочемо звернути Вашу увагу , що ми також надаємо сервіс не гарантійного ремонту. В цьому випадку ми беремо на себе всі обов'язки по зв'язку з кращими ювелірами і проведенням експертною оцінкою проведеного ремонту. Однак дана послуга є платною: послуги ремонту та всі витрати, пов'язані з пересилкою вироби, оплачує клієнт. Дізнатися більш детальну інформацію про послуги не гарантійного ремонту Ви можете, зателефонувавши на нашу гарячу лінію (+380 (63) 300 88 99) або замовивши зворотний дзвінок.
Для того, щоб ювелірні прикраси радували Вас довгі роки, ми рекомендуємо дотримуватися наступних рекомендацій по експлуатації:
- Ювелірні вироби зі вставками емалі не рекомендується носити в мороз або опускати їх в гарячу воду - вони не переносять високі і дуже низькі температури. Також уникайте ударів - механічні дії можуть стати причиною виникнення тріщин.
- Ювелірні вироби зі шкіри та каучуку не рекомендується піддавати впливу вологого середовища і перепадів температур.
- Для чищення ювелірних виробів з позолотою рекомендується використовувати м'яку, суху ганчірку, бажано оксамитову. Прикраси з такого матеріалу категорично заборонено мити.
- Великі декоративні кільця з різьбою або об'ємними візерунками рекомендується знімати, утримуючи за шинку (основа вироби, ободок).
- Необхідно уникати будь-яких механічних впливів на виріб: тертя, удари, деформації.
- Необхідно уникати взаємодії ювелірних прикрас з агресивними хімічними середовищами: миючими засобами, ліками, хлором і хлорованою водою, косметикою і парфумерією.
На всі марки годинників, які представлені в інтернет-бутіку "Tesoro", діє міжнародна гарантія тривалістю 6 місяців з дня здійснення покупки. Ви можете скористатися гарантією в разі виявлення виробничих неполадок: недоліків матеріалу виробу або виробничих дефектів. У цьому випадку Ви маєте право отримати безкоштовний гарантійний ремонт або заміну виробу на аналогічний належної якості. Для цього Вам необхідно зробити наступне:
- Зателефонувати на нашу гарячу лінію: +380 (63) 300 88 99 . Ви також можете замовити зворотний дзвінок.
- Проконсультуватися з питання з менеджером. Вам буде запропонований найбільш зручний варіант для передачі виробу на ремонт: відвідування бутіка мережі "Tesoro" або партнерського бутіка, чи пересилання виробу "Новою поштою".
- При відвідуванні бутіка або пересилання прикраси, необхідно надати наступні документи:
- правильно заповнений гарантійний талон *;
- товарний чек;
- паспорт, що засвідчує особу покупця (копія паспорта при відправленні поштою). Ul> Всі витрати, пов'язані з пересилкою виробу "Новою поштою", в разі гарантійного ремонту оплачує інтернет-бутік "Tesoro".
УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ:
- виріб надано у встановлені терміни гарантійного обслуговування;
- виріб надано в повній комплектності;
- Ви дотримувалися всіх правил експлуатації виробу, які наведені нижче;
- Ви не справляли самостійний ремонт;
- пошкодження сталося з вини виробника (встановлюється експертизою).
Хочемо звернути Вашу увагу , що ми також надаємо сервіс не гарантійного ремонту. В цьому випадку ми беремо на себе всі обов'язки по зв'язку з кращими ювелірами і проведення експертної оцінки проведеного ремонту. Однак дана послуга є платною: послуги ремонту та всі витрати, пов'язані з пересилкою вироби, оплачує кліент.Узнать більш детальну інформацію про послуги не гарантійного ремонту Ви можете, зателефонувавши на нашу гарячу лінію (+380 (63) 300 88 99) або замовивши зворотний дзвінок.
Для того, щоб ювелірні прикраси радували Вас довгі роки, ми рекомендуємо дотримуватися наступних рекомендацій по експлуатації:
- ювелірні вироби зі вставками емалі не рекомендується носити в мороз або опускати їх в гарячу воду - вони не переносять високі і дуже низькі температури;
- слід уникати ударів - механічні дії можуть стати причиною виникнення тріщин;
- ювелірні вироби зі шкіри та каучуку не рекомендується піддавати впливу вологого середовища і перепадів температур;
- для чищення ювелірних виробів з позолотою рекомендується використовувати м'яку, суху ганчірку (бажано оксамитову), прикраси з такого матеріалу категорично заборонено мити;
- великі декоративні кільця з різьбою або об'ємними візерунками рекомендується знімати, утримуючи за шинку (основа вироби, ободок);
- необхідно уникати будь-яких механічних впливів на виріб: тертя, удари, деформації;
- необхідно уникати взаємодії ювелірних прикрас з агресивними хімічними середовищами: миючими засобами, ліками, хлором і хлорованою водою, косметикою і парфумерією.
На всі сумки, клатчі та рюкзаки, які Ви придбали в інтернет-бутіку "Теsoro", діє гарантія 50 днів з дня покупки, без включення дня покупки. Гарантія дійсна в тому випадку, якщо Ви виявили виробничий дефект або який-небудь з елементів аксесуара не працює. В такому випадку Ви зможете зробити заміну товару по гарантії. Для цього Вам необхідно зробити наступне:
- Зателефонувати на нашу гарячу лінію: +380 (63) 300 88 99 . Ви також можете замовити зворотний дзвінок.
- Проконсультуватися з питання з менеджером. Вам буде запропонований найбільш зручний для Вас варіант передачі виробу на ремонт: відвідування бутіка мережі "Tesoro" або партнерського бутіка, чи пересилання виробу "Новою поштою".
- При відвідуванні бутіка або пересилання товару поштою, необхідно надати наступні документи:
- правильно заповнений гарантійний талон *;
- товарний чек;
- паспорт, що засвідчує особу покупця (копія паспорта при відправленні поштою).
Якщо товар в дійсності не відповідає стандартам якості, Ви зможете отримати новий аналогічний або, при відсутності ідентичного, Вам може бути запропонована альтернатива. ЗВЕРНІТЬ ВАШУ УВАГУ, що Ви не зможете отримати гарантійне обслуговування при наступних обставинах:
- пошкодження викликане шляхом механічної дії - сліди ударів, спроба зробити самостійний ремонт, і т.д .;
- товару завдано шкоди шляхом впливу високих температур або тривале перебування під сонцем (вигоряння кольору);
- товар пошкодився в результаті взаємодії з барвниками, їдкими хімічними речовинами або розчинниками;
- товару були нанесені ушкодження в процесі носіння.
ТАКОЖ БУДЬТЕ уважні, що факт внесення оплати за товар служить підтвердженням того, що продукція була ретельно Вами оглянута і Ви не маєте претензій до її початкової якості. Якість товару Ви можете перевірити в відділенні "Нової пошти" (при доставці "Новою поштою"), при зустрічі з кур'єром, в бутіку мережі "Tesoro" або в партнерському бутіку (при самовивозі). Клієнт несе особисту відповідальність за непомічені при купівлі товару дефекти (подряпини, вм'ятини, потертості, затягування, діри, несправності механізмів та інші пошкодження, пов'язані із зовнішніми видами впливу на товар).
Ми щиро бажаємо, щоб усі товари, придбані в нашому інтернет-бутику, радували Вас і Ваших близьких довгі роки! Будьте стильними та щасливими!
* Вважається, що гарантійний талон заповнений правильно, якщо на ньому вказана дата продажу товару, його артикул, серійний номер і присутня печатка авторизованої точки продажу.