Найчастіше ми оперуємо поняттями, не особливо вникаючи в їх справжнє значення. Так, наприклад, ми вживаємо слово бренд як назву якоїсь фірми. Наприклад, Roberto Bravo, Misis, Style Avenue. Але ж насправді поняття це містить в собі куди більше, ніж просто найменування.
Бренд - це скоріше певний образ, який викликає у Вашій свідомості згадка тієї чи іншої фірми. Це ті думки про якість, надійності, гідний зовнішній вигляд і інші характеристики товару, які викликає у Вас, наприклад, слово Misis, коли Ви вибираєте прикраси.
Крім того, в поняття бренд слід включати також репутацію фірми, її продукції і відомих публіці співробітників. Саме ця репутація і покликана формувати позитивний образ. А складається така репутація, ясна річ, з позитивних відгуків.
Якщо говорити про фізичні носії поняття бренд, то тут потрібно виділити назву компанії, фірмові кольори, логотипи, торгові марки, девізи, графіка та інші фірмові фішечки і заморочки.
Загалом, бренд - це все, що Ви уявляєте собі, почувши назву фірми. Це такий собі образ, що спливає у Вас в голові. Наприклад, Roberto Bravo - це надійність, майстерність, ексклюзивність, природна краса. Misis - дихання Італії, неповторність, оригінальність. Nomination - фантазія і молодість, Style Avenue - витонченість, стиль, мода.
Алюзії і асоціації, які допомагають Вам зробити вибір, знайти саме свій товар, визначитися зі своїм стилем - це і є характеристики бренду. Вони створюють певний шлейф, який тягнеться за самим звичайним, часом навіть коротким словом. Це не просто реклама або маркетинг. Бренд - це справжнє дзеркало, в якому відбивається все, що ми думаємо про ту чи іншу фірму, ледве углядівши десь далеко її логотип.